Zarząd LiveChat Software rozpoczął przegląd "opcji strategicznych". Rozważy wybór najkorzystniejszego sposobu realizacji długoterminowego celu spółki. Jest nim uzyskanie pozycji światowego lidera rynku oprogramowania typu live chat i związanych z nim usług. Według spółki obecnie z jej produktów korzysta ponad 25 tys. firm ze 150 krajów.

Wśród rozważanych opcji jest pozyskanie międzynarodowego partnera finansowego. Doradca finansowy i prawny będą wspomagać spółkę w tym procesie.

Jednocześnie zarząd informuje, że dotychczas nie zostały podjęte żadne decyzje związane z wyborem konkretnej opcji strategicznej. Nie ma też pewności, czy takie postanowienie zostanie podjęte w przyszłości.

W połowie sierpnia LiveChat Software poinformował o zakupie domeny helpdesk.com przez spółkę zależną. Zapowiedział "rozpoczęcie prac nad uruchomieniem nowego produktu w obszarze komunikacji z klientem."

W 2017 r. przychody grupy wyniosły 89,426 mln zł wobec 76,254 mln zł w 2016 r. Zysk netto wzrósł do 48,305 mln zł wobec 42,917 mln zł w 2016 r. Oznacza to rentowność netto na poziomie 54 proc.