Pepsi wejdzie na rynek smartfonów
Pojawi się nowy, niespodziewany gracz na rynku mobilnym. PepsiCo przygotowuje linię telefonów i akcesoriów pod własną marką. Wkrótce wprowadzi swój pierwszy model do sprzedaży w Chinach.
Sprzęt wyprodukuje licencjonowany partner PepsiCo. Pierwszy telefon nazwany Pepsi P1 ma 5,5-calowy ekran 1080p, procesor MediaTek6592, 2 GB RAM-u i 16 GB pamięci. Główną kamerę cechuje rozdzielczość 13 Mpix. Urządzenie działa z systemem Android 5.1. W detalu ma kosztować ok. 200 dol. (ok. 750 zł). Nie poinformowano, jak urządzenie będzie dystrybuowane. Na rynek wejdzie 20 października. Wtedy też można spodziewać się więcej informacji o planach PepsiCo na rynku mobilnym.
Podobne aktualności
PC i smartfony z AI będą stanowić 22 proc. rynku w 2024 r.
Klienci łatwo nie zapłacą więcej za PC AI. Będą wymagać istotnych powodów do inwestycji - twierdzi Gartner.
Samsung rozszerza na Polskę program samodzielnej naprawy
Polscy użytkownicy będą mogli na własną rękę reperować smartfony.