Panasonic wesprze partnerów od „pancernych” urządzeń
Producent uruchomił nowy program partnerski Edge, skoncentrowany na sprzedaży wzmocnionych laptopów i tabletów.
Edge ma motywować i wspierać VAR-ów w promowaniu i sprzedaży Toughbooków i Toughpadów typu handheld. Producent zapowiada, że resellerzy, którzy spełnią kryteria kwalifikacyjne, uzyskają wsparcie marketingowe i techniczne, a także pomoc w sprzedaży urządzeń. Jak podaje Panasonic, do programu należy już 60 partnerów w Europie. Celem jest poszerzenie tej listy. Jeśli chodzi o polskich partnerów Edge, to producent nie podaje jeszcze oficjalnych danych. “Firma jest w trakcie naboru” – poinformował polski oddział Panasonic.
Program będzie koncentrował się na sprzedaży 5-calowych i mniejszych Toughpadów. Panasonic twierdzi, że modele tego typu są coraz popularniejsze. W 2016 r. sprzedaż wzmocnionych handheldów wzrosła o 176 proc. (według VDC Research).
Podobne aktualności
Wizja komputerowa poprawi produktywność o 42 proc.
Brak umiejętności i wiedzy może być przeszkodą w wykorzystaniu tej technologii - według badania.
Boom inwestycyjny w łączność bezprzewodową w firmach
38 proc. europejskich firm jest w trakcie wdrożeń, 41 proc. już podjęło decyzję o realizacji projektów – według badania.