Nowy dyrektor marketingu w IBM-ie
16 sierpnia stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji w IBM-ie objął Jacek Myrcha
16 sierpnia stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji w IBM-ie objął Jacek Myrcha. Jacek Myrcha w latach 1993-2000 pracował w polskim oddziale Microsoftu, od 1996 r. jako dyrektora marketingu. W latach 2000-2001 pracował jako niezależny konsultant. Nowy dyrektor ukończył Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej.
Podobne aktualności
Największe na świecie ćwiczenia z cyberoobrony. Polacy wśród najlepszych
W natowskich ćwiczeniach Locked Shields 2024 wzięło udział ok. 4 tys. specjalistów z ponad 40 krajów.
Dyrektorzy ds. danych są zmuszeni do zmian z powodu AI
Mają więcej obowiązków i problemy z budżetem - wynika z badania.
Tablety: liderzy rynku na minusie, rosną chińskie marki
Widać oznaki ożywienia na rynku. „Prawdziwe zyski przyjdą w kolejnym cyklu odświeżenia" - twierdzi ekspert.