Międzynarodowa Konferencja Digital Signage Trends 2011
W czerwcu w Warszawie odbędzie druga konferencja poświęcona najnowszym trendom Digital Signage, czyli reklamie i informacji przekazywanej przy pomocy nośników cyfrowych, takich jak monitory LCD, projektory, kioski interaktywne i ściany wideo.
Spotkanie zaplanowano w dniach 7-8 czerwca 2011 r. w hotelu Novotel Airport w Warszawie. To już druga impreza dla firm i instytucji, zainteresowanych wykorzystaniem i tworzeniem sieci Digital Signage do celów reklamowych albo informacyjnych. Organizatorzy spodziewają się kilkuset przedstawicieli różnych branż. Zaplanowano kilka bloków tematycznych. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jakie nośniki Digital Signage są obecnie dostępne w Polsce, dlaczego warto się na nich reklamować, czy i jak można zmierzyć efekty takich działań, jak stworzyć dobry kontent reklamowy oraz informacyjny dla Digital Signage. Omówione zostaną przykłady skutecznego łączenia informacji z reklamą Digital Signage oraz miejsce DS w kampaniach reklamowych. Ważnymi elementami programu są tematy dotyczące rozwiązań dla administracji oraz m.in. muzeów, obiektów sportowych, dworców, lotnisk, hoteli. 'Digital Signage a polskie prawo’ to inne z poruszanych zagadnień.
Imprezie będą towarzyszyły targi Digital Signage Expo. Na powierzchni 400 m2 będzie można zobaczyć najnowsze rozwiązania, takie jak systemy interakcyjne, ściany wielkoformatowe, kioski informacyjne czy liczniki spojrzeń. Przewidziano również spotkania twórców reklamy dla nośników DS, prezentacje wystawców. Podczas konferencji zostaną wręczone nagrody w konkursie Polish Digital Signage Association Award 2011 za najlepsze rozwiązania DS m.in. kontent i system.
Patronat medialny nad imprezą objął CRN Polska.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie: www.digitalsignagetrends.pl.
Podobne aktualności
Branża kiosków interaktywnych będzie warta 48,8 mld dol.
Największe wydatki pójdą nie na sprzęt, lecz na oprogramowanie i usługi.
Sprzedaż wyświetlaczy publicznych o 14 proc. w górę
„Wiele projektów w dalszym ciągu boryka się z wydłużonymi terminami" - twierdzi ekspert.
Microsoft Inspire 2023 – pod znakiem AI
Swoją konferencją Microsoft chce zapewnić partnerów, że są niezbędni we wprowadzaniu sztucznej inteligencji na rynek i pozyskiwaniu większej liczby klientów Azure. Pomocą w tym ma być Microsoft AI Cloud Partner Program.