Oferta jest przeznaczona dla firm zatrudniających do 2 tys. pracowników. W skład pakietu Office 365 wchodzą takie aplikacje jak Exchange Online, SharePoint Online, Lync Online, Office Proffesional Plus oraz Office Web Apps. Programy „chmurowe” są podobne do stacjonarnych, znanych z klasycznych pakietów Microsoftu. Można z nich korzystać przy pomocy komputera i telefonu komórkowego.

Rozwiązania dla firm zintegrowane z Office 365 powinny pojawić się w ofercie różnych dostawców. Według Microsoftu gotowość wprowadzenia na polski rynek tego typu usług zapowiedziały m.in. ATM, Alior Bank, Komako, NASK, Polkomtel, Sferis i UPC. Firmy będą dostarczać zintegrowane pakiety dla swoich klientów, tworząc tzw. one-stop-shop dla małych i średnich firm.

Partnerzy Microsoftu, w tym ABC Data, Alktom i Combidata ogłosiły gotowość
prowadzenia szkoleń z obsługi Office 365. W Polsce działa również grupa partnerów producenta, którzy tworzą centra kompetencji Office 365. Ich lista znajduje się pod adresem www.microsoft.pl/cloud

Według Microsoftu wersję beta pakietu testowało 200 tys. firm, w tym ponad 6 tys. z Polski. Ok. 70 procent to małe i średnie przedsiębiorstwa. Z wcześniejszej wersji Office 365, czyli pakietu BPOS w Polsce korzysta obecnie kilkadziesiąt tysięcy firm. Mogą za darmo migrować do Office 365.

Office 365 dla specjalistów i małych firm kosztuje równowartość 5,25 euro miesięcznie na 1 użytkownika. Usługę można bezpłatnie testować przez 30 dni i zamówić na stronie www.microsoft.com/pl-pl/office365/online-software.aspx.