McAfee: zmiany w programie partnerskim
Od 1 lutego 2011 roku producent wprowadza nowe zasady współpracy w programie partnerskim. Będą trzy poziomy certyfikacji, zmieniono warunki uzyskania rabatów i wsparcia.
Według producenta celem zmian jest bardziej klarowne powiązanie korzyści dla partnerów z wynikami sprzedaży. Nowe zasady mają także pomóc w zwiększeniu sprzedaży produktów McAfee do średnich przedsiębiorstw.
Zgodnie z założeniami programu partnerzy handlowi producenta mogą osiągać trzy poziomy certyfikacji: Associate, Premier i Elite. Do zdobycia pierwszego poziomu wystarczy rejestracja na stronie internetowej McAfee. Status Premier Partnera wiąże się z osiągnięciem określonych wyników sprzedaży, specjalizacji w wybranych grupach produktowych oraz zakupienia sprzętu do celów demonstracyjnych. W ramach specjalizacji partnerzy będą musieli zaliczyć szkolenia techniczne i handlowe – zarówno na poziomie podstawowym (online), jak i zaawansowanym (tradycyjne). Kursy zaawansowane będą organizowane dwukrotnie w ciągu roku w ramach grupy produktowej. Podobnie jak dotychczas, szkolenia internetowe muszą być odnawiane co roku, natomiast certyfikaty zdobyte podczas szkoleń zaawansowanych zachowają ważność przez 2 lata. Partnerzy Elite, oprócz uzyskania wyższej wartości sprzedaży, muszą specjalizować się przynajmniej w trzech grupach produktowych.
Certyfikowani partnerzy (Premier i Elite) mogą liczyć na dodatkowe upusty na produkty należące do grup, w których się specjalizują. Rabat będzie także przysługiwał firmie, który pozyska dla McAfee nowego klienta. Partnerzy Premier mogą korzystać z telefonicznego wsparcia technicznego 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu, a partnerze Elite będą mieli indywidualnego konsultanta (firmy o statusie Associate mają wsparcie tylko przez stronę WWW). Certyfikowanym partnerom według nowych zasad przysługują także bezpłatne licencje na oprogramowanie (w obrębie specjalizacji), a po wykonaniu planów sprzedaży – dodatkowa bonifikata.
Dotychczasowi partnerzy McAfee zachowają swoje uprawnienia do momentu upłynięcia terminu ważności szkoleń, czyli maksymalnie przez rok.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.