W ostatnich trzech miesiącach ub. roku (był to III kw. roku finansowego firmy) zysk przypadający na akcjonariuszy Lenovo wyniósł 153 mln dol. Przychody zwiększyły się o 44 proc. rok do roku do 8,4 mld dol. Wzrost udało się wypracować w dużej mierze dzięki większemu popytowi na komputery – w przypadku notebooków wartość sprzedaży była większa o 30 proc. w porównaniu z IV kw. 2010 r., a ilość dostarczonych urządzeń – o 41 proc. Dostawy komputerów stacjonarnych wzrosły o 32 proc., a przychody z ich sprzedaży osiągnęły kwotę 2,8 mld dol. (39 proc. na plusie). Dział Lenovo MIDH (Mobile Internet/Digital Home), który oferuje m.in. smartphony i tablety, miał 565 mln dol. obrotu. Marża brutto producenta wyniosła w IV kw. 2011 r. 11,4 proc., czyli mniej więcej tyle, co rok wcześniej (11,2 proc.). W porównaniu z III kw. 2011 nastąpił jednak spadek (12,2 proc.).