IdoSell ogłosił integrację z Shopee. Umożliwia to sprzedawcom działającym na platformie e-commerce wystawianie ofert i zarządzanie zamówieniami w polskiej wersji Shopee.

Shopee to światowy gracz na rynku e-handlu z siedzibą w Singapurze. W zeszłym roku ogłosił ekspansję w Europie. Zaczął od Polski. W 2020 r. wartość sprzedaży (GMV) na Shopee wyniosła globalnie 35,4 mld dol.

Nowy szef i plany rozwoju

IdoSell należy do spółki IAI z portfela MCI Capital. Niedawno powołano nowego CEO – Jarosław Mikos zastąpił na czele firmy jej założyciela Pawła Fornalskiego, który został przewodniczącym rady nadzorczej.

Według firmy IdoSell ma 18 proc. udziału w polskim e-commerce. GMV – wartość sprzedaży na platformie – wyniosła ostatnio 14 mld zł rocznie. Spółka zamierza rozwijać się na europejskim rynku. Dzięki ekspansji chce uzyskać status jednorożca (czyli spółki o wartości ponad 1 mld dol.).

W ub.r. doszło do integracji IdoSell z francuskim serwisem Cdiscount, czeską platformą Packeta, amerykańską Wish oraz do przejęcia największej firmy e-commerce na Węgrzech.