Integracja platform e-commerce. Polska firma w grze
Polska spółka dąży do konsolidacji europejskiego rynku e-handlu.
„Sprzedaż cross-border jest jednym z dominujących kierunków we współczesnym e-commerce” – twierdzi przedstawiciel IdoSell.
IdoSell, polska platforma e-sklepowa firmy IAI, łączy siły z czeską Packetą, świadczącą globalne usługi logistyczne. Jak obiecuje gracz należący do MCI, dzięki tej integracji polscy sprzedawcy otrzymają możliwość szybkiej i taniej przesyłki do 34 krajów z Europy, Azji i Ameryki.
Packeta działa od 2010 r. W 2020 roku obsłużyła 40,5 mln przesyłek. Umożliwi sprzedawcom z IdoSell dostęp do 8 tys. własnych punktów odbioru, 92 tys. partnerskich oraz inne możliwości dostarczania przesyłek za granicę (platforma współpracuje z 70 firmami kurierskimi). Całą logistykę i automatyzację oferuje w jednym miejscu.
W ciągu ostatnich miesięcy wiele działań IdoSell koncentruje się wokół e-sprzedaży ponad granicami. Firma dąży do konsolidacji europejskiego rynku e-commerce. W lipcu br. kupiła większościowy pakiet w Shoprenter, największej firmie e-commerce na Węgrzech.
We wrześniu br. poinformowano o nawiązaniu współpracy z globalnym mobilnym marketplace Wish.
W 2020 r. wartość sprzedaży w sklepach na IdoSell (GMV), a jest ich ponad 6 tys., wyniosła 12,5 mld zł.
Podobne aktualności
Platformy będą raportować skarbówce o e-sprzedawcach po 1 lipca 2024 r.
Rząd przyjął projekt ustawy. KAS chce wyłowić sprzedawców unikających opodatkowania.
Co piąta firma w Polsce nie ma systemu do automatyzacji zakupów
Dla 73 proc. firm najważniejsza przy wyborze systemu zakupowego B2B jest łatwość integracji i wdrożenia.