Polsko – francuska integracja platform e-commerce
Jeden z największych graczy w kraju integruje się z francuskim marketplace.

Polska firma poszerza zasięg działania.
Polska platforma sklepowa Idosell integruje się z francuskim serwisem Cdiscount. Jak zapowiada, alians umożliwi sprzedawcom wyjście na francuski rynek.
Obecnie z Idosell korzysta ponad 6,5 tys. sklepów internetowych. W 2020 r. wartość sprzedaży (GMV) wyniosła 12,5 mld zł. Jest to platforma e-commerce firmy IAI, kontrolowanej przez MCI Capital.
Jak podaje polska firma, jej nowy francuski partner to największy po Amazonie marketplace we Francji. Działa od 1998 r., korzysta z niego ponad 10 tys. sprzedawców z ponad 150 krajów. Klientów jest 10 mln.
Seria przejęć i integracji
Jest to kolejna w ostatnich tygodniach integracja z zagranicznym graczem, ogłoszona przez IdoSell. Platforma e-sklepów nawiązała współpracę z czeską firmą logistyczną Packeta.
We wrześniu br. IdoSell wszedł w alians z działającym globalnie amerykańskim mobilnym marketplace Wish, którego założycielem i CEO jest Polak, Piotr Szulczewski.
W lipcu br. polska firma przejęła Shoprenter, największą firmę e-commerce na Węgrzech.
Podobne aktualności
Tylko 28 proc. polskich firm e-commerce chce inwestować w IT
Koszty, mała skala biznesu i brak zasobów zniechęcają do wdrożeń.
Nowe regulacje kosztowały polskie firmy e-commerce 171 mld zł
Dostosowanie do nowych przepisów kosztuje biznes nawet 40 - 45 proc. marży.