Gigabyte: serwis po Pronoksie
1 lipca br. roku Gigabyte oficjalnie przejmie serwis produktów zakupionych w Pronox Technology.
1 lipca br. roku Gigabyte oficjalnie przejmie serwis produktów zakupionych w Pronox Technology. Obsługą reklamacji desktopowych płyt głównych i kart graficznych Gigabyte’a kupionych w Pronoksie zajmie się Komputronik. Resellerzy oraz klienci końcowi, którzy nie mają możliwości zgłoszenia reklamacji sprzętu w miejscu zakupu, będą mogli wysłać go na własny koszt na adres: Komputronik – Serwis, ul. Wołczyńska 37A, 60-003 Poznań z dołączonym opisem usterki oraz wypełnionym dokumentem reklamacyjnym, który można pobrać ze strony Gigabyte: http://www.dealer.gigabyte.pl/insfile/druk_reklamacyjny.pdf
Podobne aktualności
Sprzęt, którego używają polskie dzieci
9 na 10 dzieci ma co najmniej jedno urządzenie elektroniczne.
Komputronik: większa sprzedaż i 5 mln zł straty na początek roku
Widać szereg czynników poprawy koniunktury na rynku – komentuje szef grupy.
Wartość subskrypcji handlu elektronicznego wzrośnie o 3 tys. procent
Ok. 60 proc. elektroniki w subskrypcji to smartfony, a 25 proc. użytkowników decyduje się na laptopy - według danych detalisty.