Fujitsu: nowe narzędzia dla partnerów
Media Toolbox to zestaw narzędzi, który według producenta pomoże partnerom zwiększyć sprzedaż.
Zestaw Media Toolbox udostępniono uczestnikom programu Select na portalu dla partnerów Fujitsu. Z ich pomocą można tworzyć materiały marketingowe – reklamy, ulotki, wiadomości e-mail i banery na WWW. Wszystkie treści mogą być edytowane, modyfikowane i tłumaczone bezpośrednio na portalu, a także uzupełniane o znaki towarowe i dane kontaktowe partnerów.
– Nasze badanie pokazuje, że partnerzy przywiązują dużą wagę do efektywnego marketingu, ale dla wielu z nich problemem są wysokie koszty. Za pomocą Media Toolbox Fujitsu przejmuje znaczną część kosztów na siebie – komentuje Alastair Edwards, główny analityk Canalysa.
Prezentację Media Toolbox można obejrzeć pod tym adresem.
Podobne aktualności
Fujitsu i NEC rozwijają własne chipy
Giganci inwestują w samodzielnie wykonane chipy w stacjach bazowych 6G.
Zrównoważony rozwój: deklaracje rozjeżdżają się z praktyką
80 proc. dyrektorów zapewnia, że zrównoważony rozwój jest priorytetem, ale znacznie gorzej jest z praktyką. Problemy to brak kadry, danych, koszty i… podejrzliwość.