Ever zwiększył przychody ze sprzedaży UPS-ów
Producent poinformował, że w I poł. 2011 r. wartość sprzedaży UPS-ów wzrosła o 20 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub. roku. Druga połowa roku ma być równie dobra.
Producent przewiduje, że dynamikę wzrostu przychodów uda się utrzymać do końca 2011 roku, m.in. ze względu na nowe zamówienia z administracji, które będą finalizowane w IV kwartale br.
– Tegoroczna liczba zamówień z administracji i przedsiębiorstw wygląda bardzo optymistycznie – zapewnia Mariusz Piątkiewicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu Evera – Spada natomiast sprzedaż w detalu, m.in. w marketach elektronicznych. Moim zdaniem wynika to z tego, że coraz więcej osób kupuje za pośrednictwem Internetu, a stacjonarne sklepy traktuje jako miejsce, w którym można obejrzeć sprzęt i wypytać o jego właściwości.
Ever zapowiedział wprowadzenie na rynek w tym roku UPS-ów o mocy do 140 kVA. Firma stawia na sprzęt większej mocy, w związku z malejącym zapotrzebowaniem na zasilacze do zabezpieczania desktopów (350 VA), co związane jest z coraz większą popularnością notebooków. Producent zamierza także kłaść duży nacisk na wprowadzanie do swoich urządzeń rozwiązań ekologicznych. Celem jest maksymalne zmniejszenie ilości pobieranej energii.
Podobne aktualności
Przejęcie na rynku UPS poszerzone na Europę
"Rozszerzone portfolio może pomóc dystrybutorom i resellerom wykorzystać tę szansę” - przekonuje przedstawiciel producenta.