CRM dla małych i średnich
Qumak, Hewlett Packard oraz Microsoft spolszczyły i rozpoczęły wdrożenia systemu CRM Clientele, wspomagającego zarządzanie kontaktami z klientami
Qumak, Hewlett Packard oraz Microsoft spolszczyły i rozpoczęły wdrożenia systemu CRM Clientele, wspomagającego zarządzanie kontaktami z klientami. Ten CRM jest przeznaczony dla małych i średnich firm – według tych trzech firm, jest on relatywnie tani i szybki do wdrożenia. Qumak, HP i MS dostarczają w ramach jednego rozwiązania odpowiednio: polską wersję CRM Clientele, serwery (HP NetSerwer E800 i LC2000, LC2000 Server Clasters), notebooki (HP Omnibook XE3) oraz platformę systemową (Windows 98/NT/2000) i bazodanową (Microsoft SQL Server).
Rozwiązanie może być konfigurowane w kilku wariantach:
– moduły Sprzedaż i Marketing,
– moduły Serwis i Support,
– pełny system CRM, czyli połączone moduły Sprzedaż i Marketing oraz Serwis i Support.
Koszty wahają się w zależności od wielkości rozwiązania, nie są jednak mniejsze niż 20 tys. dol.
Podobne aktualności
Wydatki przedsiębiorstw na Metaverse urosną dwukrotnie
Szereg zastosowań biznesowych ma zwiększyć inwestycje w tę technologię do 2030 r. - według prognozy.
Sankcje USA na 300 celów za wsparcie Rosji. Na liście sprzedawca IT ze Słowacji
Masowe restrykcje objęły firmy, które umożliwiły Rosji zdobycie "desperacko potrzebnej technologii".
Smartfony: silny wzrost po 10 trudnych kwartałach
"Poszukiwanie możliwości komercjalizacji fali generatywnej sztucznej inteligencji pozostaje kluczowe dla wszystkich graczy w ekosystemie urządzeń” - twierdzi ekspert.