Według raportu comScore '2010 Europe Digital Year in Review’ w końcu 2010 r. w Polsce numerem 1 pod względem liczby użytkowników były tak jak zwykle strony Google’a  – w grudniu ub.r. odwiedziło je 17,5 mln internautów, którzy spędzali w serwisach Google’a średnio 3 godz. 10 min. na dobę. Na drugim miejscu znalazły się strony MH Limited (14,5 mln użytkowników), natomiast trzeci był serwis nk.pl, który miał 13,7 mln użytkowników. Internauci spędzali na portalu niewiele mniej czasu niż na Google’u – średnio równe 3 godz.

Nasza Klasa wyprzedziła Onet (12,6 mln internautów) i Wirtualną Polskę (12 mln). Zgodnie z danymi comScore mimo że na Onecie gościła większa liczba osób, to średni czas odsłon (1 godz. 22 min.) był krótszy niż na wp.pl (1 godz. 56 min.).

Polski Facebook miał w grudniu 2010 r. 10 mln użytkowników (9. miejsce w rankingu), którzy serfowali na portalu średnio przez 1 godz. 56 min.

Według raportu w końcu ub. roku polskie serwisy społecznościowe odwiedziło 90,6 proc. internautów. W skali europejskiej Nasza Klasa była na 10. miejscu biorąc pod uwagę czas spędzany przez użytkowników na portalu (najwyżej z polskich serwisów). Największy udział miał Facebook (11,7 proc.), z tym że w tym przypadku wzięto pod uwagę strony Facebooka w całej Europie.