Cambium potrzebuje resellerów
Firma wydzielona z Motoroli Solutions, specjalizująca się w rozwiązaniach bezprzewodowego Internetu, planuje znacznie zwiększyć liczbę resellerów w 2013 r.
Cambium Networks to firma utworzona w 2011 r. W Polsce koncentruje się na dostarczaniu infrastruktury do budowy sieci bezprzewodowego Internetu (WiMAX), głównie samorządom i podmiotom sektora publicznego. Według Elwiry Koszewskiej, regionalnego dyrektora sprzedaży, polski rynek ma duży potencjał rozwoju, biorąc choćby pod uwagę liczbę gmin oraz fundusze europejskie, jakie mogą wykorzystać samorządy. Jak dotąd urządzenia Cambium posłużyły do utworzenia ok. 15 tys. terminali abonenckich, w planie na przyszły rok jest kolejnych 15 – 20 tys. W związku z tym firma chce poszerzyć grono resellerów do 35 – 40 podmiotów, czyli mniej więcej dwukrotnie. Obecnie partnerami Cambium w Polsce jest dwóch dystrybutorów VAD (z którymi z kolei współpracują resellerzy) oraz jedna firma integratorska. Na całym świecie Cambium Networks ma ponad 2 tys. partnerów.
Podobne aktualności
Resellerzy krytykują dystrybutorów
Dystrybutorzy nie wspierają nas jak należy i nie rozumieją potrzeb klientów - twierdzi większość resellerów w badaniu przeprowadzonym w Wielkiej Brytanii.
Lenovo inwestuje w rynek stacji roboczych
Producent wprowadził na rynek nowe linie urządzeń, liczy na wyraźnie większą sprzedaż na polskim rynku. Podkreśla, że sprzedaje wyłącznie poprzez partnerów.
Samsung w sądzie w sprawie tonerów
Producent wygrał proces przeciwko czterem niemieckim resellerom, którzy sprzedawali alternatywne tonery do drukarek Samsunga. Zapowiada dalsze działania, które mają chronić własność intelektualną firmy.