Do tej pory tusze i tonery polskiego producenta były wysyłane do Czech, na Słowację, na Węgry, na Litwę, na Łotwę i do Estonii. Według komunikatu firmy, inwestycje w rynki zagraniczne to jeden z filarów jej strategii biznesowej. Do 2012 r. eksport ma stanowić około 20 proc. sprzedaży producenta. Black Point koncentruje się na umacnianiu sieci dystrybucji na rynkach europejskich. Obecnie współpracuje z 20 europejskimi partnerami.
W sierpniu br. Black Point ujawnił plany ekspansji zagranicznej swojej spółki zależnej – Eco Service. Prawdopodobnie w przyszłym roku poszerzy ona działalność na rynkach obu Ameryk.

W I poł. 2010 r. zysk netto producenta wyniósł 3,89 mln zł, o 32 proc. więcej niż w I połowie 2009 r. Przychody osiągnęły 39,59 mln zł (wzrost o 21 proc.). W II kwartale 2010 r. obroty Eco Service zwiększyły się o 65 proc., a zysk brutto – o 350 proc. w porównaniu z II kw. 2009 r.