Z Grupy AB na prezesa Black Pointa
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu firmami.
Piotr Kurzeja, przez 6 lat kierujący biznesem Rekmana, wykorzysta swoje doświadczenie i wiedzę jako prezes Black Pointa.
Piotr Kurzeja z dniem 1 lutego br. został prezesem zarządu Black Pointa. Dotychczasowa szefowa spółki, Kamila Yamasaki, złożyła rezygnację.
Piotr Kurzeja przez 6 lat kierował biznesem Rekmana, dystrybutora zabawek z Grupy AB. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu firmami.
Przez 13 lat był dyrektorem zarządzającym w Media Markt Polska (1999 – 2013). W Neonecie (2013 – 2014) pełnił funkcję dyrektora pionu zarządzania inwestycjami i modelami sklepów. Następnie był dyrektorem handlowym w Fotojoker (2014 – 2017). Karierę zaczynał jako specjalista ds. logistyki w JTT Computer (1993 – 1996).
Jak informuje Black Point, Piotr Kurzeja chce wykorzystać nabyte doświadczenie i wiedzę obejmując stanowisko prezesa zarządu w spółce.
Kamila Yamasaki była prezesem Black Pointa od 2017 r. W lipcu 2023 r. uzyskała ponowne powołanie na kolejną, roczną kadencję. Poprzednio była prezesem zarządu w latach 2006 – 2012. Pełniła też funkcje wiceprezes, zasiadała w radzie nadzorczej, będąc związana ze spółką od 2000 r.
Po 3 kwartałach 2023 r. Black Point osiągnął 17,3 mln zł przychodów, o ok. 0,5 mln zł mniej niż rok wcześniej. Zysk netto spadł z 0,4 mln zł do 0,14 mln zł.
Podobne aktualności
Black Point: niższa sprzedaż, wyższe zyski
Obecna strategia spółki skupia się m.in. na rozwoju sprzedaży B2B poprzez długoletnich partnerów - informuje nowy prezes.