W ostatnich latach przychody z marek własnych (Prestigio i Canyon) generowały nawet ponad 90 proc. sprzedaży Asbisu w Polsce. Ten udział już jest mniejszy, ma wyraźnie spaść. Ograniczenie sprzedaży marek własnych jest zgodne z globalną strategią korporacji, która zamierza koncentrować się przede wszystkim na biznesie dystrybucyjnym. Własne brandy będą oferowane na wybranych, dużych rynkach (Polska jest jednym z nich). Zmniejszono także liczbę modeli w asortymencie. W skali globalnej marki własne w III kw. br. wygenerowały niecałe 10 proc. przychodów Asbis Enterprises.

Asbis zapewnia, że w Polsce usprawnił biznes i zmniejszył koszty. Tak jak w całej korporacji ograniczono zatrudnienie (w polskim oddziale o blisko połowę w porównaniu z ub.r.). Spółka deklaruje, że koncentruje się na marżowości sprzedaży, a nie na obrotach. Nie podano wielkości przychodów w Polsce w III kw. br.