Rusza kampania reklamowa Allegro w związku z nadchodzącymi świętami. Ma przyciągnąć klientów nie tylko do serwisu aukcyjnego, lecz także do Strefy Marek – portalu, na którym produkty oferowane są pod szyldem producenta i w przypadku elektroniki sprzedawane głównie poprzez Agito.

Hasło akcji – „Udane święta w standardzie Allegro” – będzie promować sprzedawców, którym przyznano znak Standardu Allegro. Aby go otrzymać, reseller musi mieć konto firmowe w serwisie i wyróżniać się wysokimi ocenami od kupujących – 5,0, za czas realizacji zamówienia i minimum 4,9 za
koszt wysyłki, zgodność przedmiotu z opisem, kontakt. Ocen zaliczanych
do średniej ma być co najmniej 100. Allegro co miesiąc weryfikuje sprzedawców, czy nadal spełniają kryteria Standardu.

W ramach kampanii będą pojawiać się m.in. reklamy w telewizji i serwisach internetowych. Akcja potrwa do 16 grudnia.