Alcatel: Telefony dla OmniPCX
Alcatel rozpoczął sprzedaż trzech modeli telefonów IP e-Reflexes oraz aplikacji WebSoftphone przeznaczonej dla telepracowników
Alcatel rozpoczął sprzedaż trzech modeli telefonów IP e-Reflexes oraz aplikacji WebSoftphone przeznaczonej dla telepracowników. Nowe modele telefonów, czyli 4010, 4020IP oraz 4035IP współpracują z centralami abonenckimi OmniPCX 4400 IP-PBX. Są zgodne ze standardem 802.3af Power over LAN co oznacza, że wykorzystują okablowanie kategorii 5. Wyposażone są w przełącznik 10/100 Base-T, dzięki czemu można je podłączyć do komputerów PC.
Aplikacja WebSoftphone pozwala pracownikom wykorzystywać firmowe książki telefoniczne a także udostępnia pocztę głosową przez Intranet lub Internet. Może pracować z Microsoft Outlook/Outlook Web Access oraz Lotus Notes/Notes Web Access. Dystrybucję urządzeń i aplikacji obsługujących centrale OmniPCX 4400 IP-PBX prowadzi NextiraOne (poprzednio Alcatel e-Business Distribution).
Podobne aktualności
Wydatki przedsiębiorstw na Metaverse urosną dwukrotnie
Szereg zastosowań biznesowych ma zwiększyć inwestycje w tę technologię do 2030 r. - według prognozy.
Sankcje USA na 300 celów za wsparcie Rosji. Na liście sprzedawca IT ze Słowacji
Masowe restrykcje objęły firmy, które umożliwiły Rosji zdobycie "desperacko potrzebnej technologii".
Smartfony: silny wzrost po 10 trudnych kwartałach
"Poszukiwanie możliwości komercjalizacji fali generatywnej sztucznej inteligencji pozostaje kluczowe dla wszystkich graczy w ekosystemie urządzeń” - twierdzi ekspert.