Od 15 lipca Action zmienia tryb postępowania reklamacyjnego.

Termin całkowitego rozliczenia reklamacji będzie odtąd wynosił 5 dni roboczych. W przypadku paczek będzie on liczony od daty przyjęcia reklamacji do serwisu (liczy się data podpisana listu przewozowego), do daty wydania z działu serwisu (lyczy się data nadania przesyłki). W przypadku reklamacji składanych osobiście przez klientów, czas całkowitego rozliczenia reklamacji będzie liczony od dnia przyjęcia towaru do systemu serwisowego z nadanym już numerem RMA do dnia naprawy.

Termin nadania numeru RMA będzie rozpatrzony w ciągu 2 dni roboczych (instrukcja zgłaszania produktów do RMA opisana jest na stronach i-serwis.action.pl).

Kolejne zmiany nastąpią z dniem 1 sierpnia – serwis nie będzie przyjmował reklamacji bez nadanego numeru RMA. Dotyczy to zarówno klientów którzy osobiście reklamują towar, jak i przesyłek kurierskich. Paczki, które nie będą miały naklejonego w widocznym miejscu numeru RMA, będą odsyłane na koszt nadawcy jako nie uzasadniona reklamacja.

Logowanie do serwisu i-serwis.action.pl, a tym samym możliwość zgłoszenia do reklamacji i otrzymania numeru RMA, jest możliwe po uprzednim podpisaniu umowy z Actionem. Formularz zgłoszenia do jej zawarcia znajduje się na stronie i-serwis.action.pl/info.