Acer: nasz serwis działa szybko
93 proc. napraw, które trafiają do centrum serwisowego Acera, jest realizowana w ciągu 5 dni roboczych, a 63 proc. w czasie poniżej 48 godzin – poinformował Acer.
Średni czas naprawy według Acera wynosi 2,5 dnia. Zdaniem producenta sprawnie działa także call center współpracujące z centrum serwisowym – 86 proc. połączeń jest realizowanych w czasie poniżej 60 sekund. Dane pochodzą z II kw. 2012 r.
– Nie outsoursujemy tego typu usług. W odróżnieniu od innych firm dostarczających sprzęt IT na polskim rynku mamy własne centrum magazynowo-serwisowe – powiedział Juliusz Niemotko, General Manager w Acer Polska.
Części zamienne do serwisów Acera w regionie EMEA dostarcza centrum dystrybucji firmy Asplex we Wrocławiu (należy do grupy Acera).
Podobne aktualności
Producent PC utworzył w Europie nową spółkę
Zajmuje się obsługą posprzedażową. Jedna z nowych firm działa już w Polsce.