Acer kończy z produkcją tanich laptopów
Tajwański koncern już nie będzie oferował sprzętu z niższej półki cenowej. Tę rolę przejmie jego marka zależna – Packard Bell.
Acer chce porzucić wizerunek dostawcy taniego sprzętu i powalczyć o klientów w segmencie premium, konkurując z takimi markami jak Dell, Asus, HP, a nawet Apple. Według serwisu TechRadar koncern wycofa się z produkcji laptopów w cenie poniżej 400 funtów (ok. 2 tys. zł). Tanie urządzenia staną się bowiem domeną przejętej w 2008 r. przez Acera firmy Packard Bell. – Staramy się odróżnić te marki tak bardzo, że przeciętny konsument nawet nie ma pojęcia, iż są ze sobą powiązane – wyjaśnia strategię Acera jeden z jego przedstawicieli, cytowany przez TechRadar.
Ostatnio Acer rozwija produkcję ultrabooków – w maju i czerwcu na rynek weszły modele M3 i S5, kolejne pojawią się wraz z premierą Windows 8.
Podobne aktualności
Laptopy z AI będą miały już 50 proc. udziału w sprzedaży w 2025 r.
Sprzedaż komputerów wzrośnie w tym roku. Są dwa zasadnicze powody.
Producent PC utworzył w Europie nową spółkę
Zajmuje się obsługą posprzedażową. Jedna z nowych firm działa już w Polsce.