Tegoroczne debiuty to dopiero początek intensywnego rozwoju marki – zapowiedzieli przedstawiciele ABC Daty podczas konferencji dotyczącej Colorovo. W przyszłym roku nowości można spodziewać się w każdym kwartale. Jakich? Nie podano szczegółów, aczkolwiek dostawca częściowo uchylił rąbka tajemnicy. Otóż ABC Data dzieli produkty Colorovo na 4 grupy – 2 z nich – Dom i Biuro (materiały eksploatacyjne i akcesoria czyszczące) oraz Akcesoria komputerowe (obudowy) są już obecne w ofercie. Zapowiedziano 2 kolejne kategorie – Elektronika użytkowa oraz Akcesoria do urządzeń mobilnych. Asortyment może powiększyć się we wszystkich czterech kierunkach. Do portfolio produktowego Colorovo dostawca podchodzi elastycznie – jego kształt zależy od tego, czy dany produkt przyjmie się na rynku i będzie na niego wystarczający popyt.

Według danych przedstawionych przez dystrybutora, po 16 miesiącach od debiutu Colorovo osiąga dobre wyniki. Zapewniono, że projekt jest dochodowy i umożliwia finansowanie dalszego rozwoju marki. Obecnie Colorovo jest na 14. miejscu pod względem wielkości marż (kwotowo) wśród 416 linii produktowych oferowanych przez ABC Datę (ale np. na Słowacji – już na 2. miejscu). W II poł. 2012 r. sprzedaż Colorovo – według prognozy – będzie 2,5-krotnie wyższa niż w II poł. 2011 r.

W 7 krajach, w których obecna jest ABC Data z Colorovo, produkty marki kupuje 3800 partnerów handlowych. Dystrybutor tworzy referencyjną sieć sprzedaży Colorovo, zapraszając partnerów do ściślejszej współpracy. W Polsce sieć będzie obejmować ponad 100 podmiotów.