Media Markt uruchomił 20 tys. punktów odbioru
Detalista wszedł w alians z szeregiem dużych graczy na rynku tradycyjnej sprzedaży i usług.
Media Markt w Polsce poinformował, że nawiązał współpracę z dużą siecią sklepów spożywczych, stacjami paliw, kioskami, pocztą i właścicielem sieci paczkomatów. Dzięki temu radykalnie zwiększył liczbę punktów odbioru zakupów internetowych. Twierdzi, że takich punktów jest obecnie 20 tys.
Od połowy marca br. większość z 88 sklepów Media Markt w Polsce jest zamknięta z powodu ograniczeń związanych z pandemią. Działa 13 mniejszych obiektów.
Od czasu wybuchu epidemii sprawy nabrały przyspieszenia. MediaMarktSaturn intensywnie inwestuje w usprawnienie sprzedaży online. Niedawno wszedł na Allegro.
Zamknięto e-sklep Redcoon.pl, aby skoncentrować się na lepiej rozpoznawalnej na polskim rynku marce Media Markt.
Mimo wzrostu sprzedaży niektórych produktów pozamykane markety i zamrożone gospodarki hamują biznes międzynarodowego detalisty. Korporacja Ceconomy, do której należy MediaMarktSaturn, z powodu kryzysu związanego z Covid-19 wycofała się w prognozy na 2020 r. Zwróciła się o wsparcie finansowe (prawdopodobnie w kwocie 2 mld euro) do państwowego banku w Niemczech.
Podobne aktualności
Jedna trzecia klientów chce wypożyczać elektronikę
Konsumenci są zainteresowani korzystaniem z urządzeń w modelu usługowym.- wynika z badania.
Media Markt: niższa sprzedaż, wyższy zysk w Polsce
Polski rynek poszedł w dół w II kw. br. - informuje detalista.
MediaMarkt modernizuje sklepy w Polsce
„Bardzo ważnym filarem naszej działalności są sklepy stacjonarne” – twierdzi prezes.