Honor planuje ekspansję w Polsce
Polska jest wśród najważniejszych rynków w Europie - zapewnia nowy szef regionu marki Honor.
Strategia marki Honor, należącej do grupy Huawei, zakłada intensywną światową ekspansję w najbliższych latach.
– Za 3 lata chcemy być numerem 5 na świecie na rynku smartfonów – deklaruje Kim Jin, nowy szef regionu Europy Środkowej i Wschodniej oraz państw nordyckich marki Honor, podczas polskiej premiery nowego urządzenia. W 2018 r. na naszym rynku liczy na co najmniej 100-procentowy wzrost sprzedaży wobec poprzedniego roku.
Honor, założona w 2011 r. marka z grupy Huawei, szuka możliwości zwiększenia sprzedaży zwłaszcza w najludniejszych regionach. Europa należy do najważniejszych w strategii firmy, a wśród rynków na kontynencie duże znaczenie ma Polska. Celem Honor jest, by sprzedaż poza Chinami przekroczyła połowę światowych przychodów marki w 2020 r. (obecnie jest to 15 proc.). W kolejnych latach ten udział ma nadal rosnąć.
Podobne aktualności
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
Znana marka smartfonów weszła do Polski
„Decyzja o wejściu na polski rynek odzwierciedla wiarę w jego wysoki potencjał" - twierdzi regionalny szef firmy.
Lider rynku smartfonów zmienił się czterokrotnie. Numerem 1 został…
W 2021 r. szalał rollercoaster na rynku smartfonów w Europie.