Media Expert wprowadził internetowego doradcę
Konsultant wyposażony w kamerę pokazuje klientowi e-sklepu wybrane produkty, udziela porad i przyjmuje zamówienia. Sieć twierdzi, że taka usługa to nowość na polskim rynku AGD i RTV.
Usługa nosi nazwę „Zobacz produkt na żywo”. W e-sklepie Media Expert internauta dzięki transmisji online może obejrzeć wybrany produkt na ekranie komputera albo smartfona i porozmawiać z doradcą. Obecnie do prezentacji wideo jest dostępnych kilkaset urządzeń. Nowy pomysł na kontakt z klientem ma umożliwić konsultantowi pokazanie różnych produktów i rozmowę z klientem – tak samo, jak w zwykłym sklepie. Jest też okazją do zaproponowania różnych dodatków. Doradca przyjmie zamówienie i ustali sposób oraz termin dostawy.
Usługa jest dostępna zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej sklepu. Ma przyciągnąć klientów, którzy przed zakupem lubią wysłuchać porad sprzedawcy i chcą lepiej poznać interesujący ich sprzęt. Indywidualne traktowanie i możliwość bezpośredniej rozmowy z doradcą ma zwiększać zaufanie klienta do sprzedawcy oraz lojalność wobec sklepu.
Podobne aktualności
Właściciel Media Expert inwestuje w parki handlowe
W ciągu dwóch lat zamierza oddać do użytku obiekty o łącznej powierzchni 72 tys. mkw.
Okradli Media Expert. Już są w areszcie
Wpadli sprawcy włamania do marketu Media Expert. Ukradli sprzęt warty kilkaset tysięcy złotych.