ABC Data i HP w Barcelonie
ABC Data wspólnie z HP organizuje konkurs dla resellerów. Nagrodą główną jest czterodniowy wyjazd do Barcelony połączonego ze szkoleniem w Centrum Demonstracyjnym.
Akcja trwa od 1 kwietnia do 30 lipca 2013 r. Na wygraną i wyjazd do Barcelony mają szansę resellerzy, którzy do 30 lipca zbiorą jak największą ilość punktów. Wygrywa 14 uczestników z najwyższym wynikiem. Punkty zostaną naliczone na podstawie zamówień złożonych poprzez system sprzedaży InterLink. Partnerzy Handlowi biorący udział w Promocji mają możliwość wygrania nagrody głównej w II kategoriach konkursowych. Pierwszej – dla siedmiu uczestników , którzy po zakończeniu konkursu wykażą się najwyższą ilością punktów, w liczbie nie mniejszej niż 10 tys. punktów za zakup drukarek HP w okresie 1.04 – 30.07 2013 r. Drugiej kategorii, czyli kolejnych 7 resellerów, którzy przedstawią najwyższą ilością punktów, w liczbie nie mniejszej niż 15 tys. punktów za zakup komputerów HP, stacji roboczych HP, notebooków HP i akcesoriów komputerowych HP.
Podczas czterodniowego wyjazdu do Barcelony zwycięzcy konkursy będą mieli możliwość przeżycia piłkarskich emocji na sławnym stadionie Camp Nou, poznania hiszpańskiej kultury w tym jednego z jej najważniejszych symboli, czyli tańca Flamenco. Ale największa atrakcja dla pasjonatów barnzy IT to szkolenie w Centrum Demonstracyjnym HP Demo Centre w Barcelonie.
W promocji „Wygraj weekend z HP w Barcelonie” mogą brać udział partnerzy handlowi ABC Daty i zarejestrowani w programie HP Partner, lub Ci którzy zarejestrują się do 30 czerwca 2013 r. na stronie www.hp.com/smb/hppartnerprogram.
Podobne aktualności
78 proc. pracowników wierzy, że AI ułatwi im pracę
Większość pracowników, a zwłaszcza liderów z nadzieją czeka na technologie wykorzystujące AI - wynika z badania HP. Jednocześnie nawet 45 proc. obawia się, że straci posadę z powodu sztucznej inteligencji.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.
HP: sprzedaż poniżej oczekiwań, rentowność w górę
W I kw. wciąż słaby rynek PC wpłynął na wyniki producenta. „Mamy ogromny impet w projektowaniu PC AI, które wszyscy zobaczycie jeszcze w tym roku” – zapowiada CEO.