Ceneo zmieniło prezentacje ofert
Nie tylko najtańsi są teraz najwyżej na Ceneo. Porównywarka cen wyróżnia 3 oferty, atrakcyjne cenowo, ale spełniające także kilka innych warunków.
Nowy system wprowadzono na początek dla sprzętu AGD. Zostanie wdrożony w całym serwisie. Otóż cena nie jest już jedynym kryterium pozycjonowania produktu. Żeby znaleźć się na wyższym miejscu, sprzedawca musi uczestniczyć w programie Zaufane Opinie i mieć bardzo dobre oceny kupujących. Dodatkowymi atutami są: publikowanie statusów dostępności, uczestniczenie w Programie Ochrony Kupujących oraz widget Ceneo na stronie sklepu. Jeśli chodzi o cenę produktu, to pozostaje ona jednak istotna. Dobrze oceniany sklep może być niżej na liście niż trochę gorszy, jeśli jego propozycja cenowa będzie o wiele wyższa.
Zmiany mają umożliwić sklepom obecnym na Ceneo.pl konkurowanie nie tylko ceną, lecz także jakością obsługi.
Podobne aktualności
Ceneo poszło do sądu przeciwko Google’owi
Warszawski sąd zakazał faworyzowania przez koncern własnej porównywarki cen.
Apel do Euro-net, Media Saturn, Terg, Neonet, Morele, Allegro i Ceneo
"Zwiększony popyt może rodzić pokusę nieuzasadnionego podwyższania cen" - twierdzi prezes UOKiK zwracając się do największych detalistów.
Branża IT nie radzi sobie z wdrażaniem zmian
Tylko 23 proc. zmian w firmach IT w roku pandemii zakończyło się sukcesem. Eksperci radzą, jak to poprawić.