Media Markt w komórce
Media Markt chce przyciągnąć użytkowników smartfonów - uruchomił mobilną wersję swojego e-sklepu.
Według spółki mobilny serwis wdrożono ze względu na rosnącą liczbę internautów, robiących zakupy na www.mediamarkt.pl za pomocą smartfonów i tabletów.
Witryna została uproszczona i pozbawiona dużych elementów graficznych. W przypadku smartfonów serwer automatycznie rozpoznaje rodzaj urządzenia i otwiera odpowiednią wersję strony. Na tabletach uruchamiany jest standardowy serwis e-sklepu. Dodano nowe funkcje, jak geolokalizacja, która umożliwia znalezienie najbliższego marketu, sprawdzenie dostępności i cen produktów oraz możliwość połączenia z infolinią Media Marktu. E-sklep sieci został uruchomiony pół roku temu.
Według informacji Media Saturna, co czwarty Polak korzysta ze smartfona. Z tej grupy 47 proc. wykorzystuje telefon do szukania informacji o produktach będąc w domu, a 25 proc. robi to w sklepie.
Podobne aktualności
PC i smartfony z AI będą stanowić 22 proc. rynku w 2024 r.
Klienci łatwo nie zapłacą więcej za PC AI. Będą wymagać istotnych powodów do inwestycji - twierdzi Gartner.
77 proc. konsumentów czeka z zakupami na promocje Black Week
45 proc. zamierza kupować produkty z kategorii elektroniki w okresie promocji.