Wsparcie serwisowe dla CTX-ów
AB, wyłączny dystrybutor CTX-a, przedstawił nowy program wsparcia serwisowego dla resellerów. Nowa ogólnopolska karta gwarancyjna zwalnia autoryzowanych dilerów z obsługi serwisowej
AB, wyłączny dystrybutor CTX-a, przedstawił nowy program wsparcia serwisowego dla resellerów. Nowa ogólnopolska karta gwarancyjna zwalnia autoryzowanych dilerów z obsługi serwisowej. Uszkodzone monitory są odbierane bezpośrednio od użytkownika końcowego. Reklamacje użytkownicy końcowi mogą zgłaszać do dystrybutora. AB pokryje wszystkie koszty transportu w przypadku korzystania z usług spedycyjnych Spedpolu. W celu usprawnienia wsparcia technicznego uruchomiona została także infolinia (0-801) 30-78-96.
Podobne aktualności
Wydatki przedsiębiorstw na Metaverse urosną dwukrotnie
Szereg zastosowań biznesowych ma zwiększyć inwestycje w tę technologię do 2030 r. - według prognozy.
Sankcje USA na 300 celów za wsparcie Rosji. Na liście sprzedawca IT ze Słowacji
Masowe restrykcje objęły firmy, które umożliwiły Rosji zdobycie "desperacko potrzebnej technologii".
Smartfony: silny wzrost po 10 trudnych kwartałach
"Poszukiwanie możliwości komercjalizacji fali generatywnej sztucznej inteligencji pozostaje kluczowe dla wszystkich graczy w ekosystemie urządzeń” - twierdzi ekspert.