Zmiany w Sharp Electronics
Z początkiem miesiąca nastąpiły awanse i zmiany w działach sprzedaży Sharpa.
W Sharp Electronics Grzegorz Maczuga dołączył do zespołu sprzedażowego odpowiedzialnego za kraje eksportowe, awansując na stanowisko Distribution Sales Manager. Mariusz Kowalczyk powiększył dział sprzedaży pośredniej w Polsce, obejmując rolę Senior Partner Account Manager.
Grzegorz Maczuga do tej pory jako Channel Partner Manager koncentrował się na budowie i rozwoju sieci partnerskiej Sharpa w Polsce. Na nowym stanowisku odpowiada za sprzedaż oraz rozwój sieci dystrybucyjnej producenta w siedmiu krajach regionu. Są to: Turcja, Słowenia, Chorwacja, Albania, Macedonia, Grecja oraz Malta.
„Do tej pory pracowałem z partnerami w Polsce i widzę, że osiągnęliśmy wspólnie doskonałe rezultaty. Poziom sprzedaży zdecydowanie wzrósł” – twierdzi menedżer.
Przed przejściem do Sharpa w 2018 r., Grzegorz Maczuga odpowiadał za współpracę z partnerami w segmencie druku w HP, a wcześniej w Samsungu.
Mariusz Kowalczyk dotychczas pracował w dziale sprzedaży bezpośredniej na stanowisku Direct Sales Coordinator – Information System Department (od 2018 r.). Teraz jako Senior Partner Account Manager będzie odpowiedzialny za rozwój sieci partnerskiej Sharpa w Polsce oraz przeniesienie najlepszych praktyk ze sprzedaży bezpośredniej do działów handlowych autoryzowanych partnerów.
„Zależy mi na tym, aby im pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów i przyspieszyć wprowadzanie nowych produktów Sharp do ich lokalnej oferty” – deklaruje Mariusz Kowalczyk.
Mariusz Kowalczyk jest związany z Sharpem od 2011 r. (nie licząc rocznej przerwy na inną funkcję w tym okresie). W latach 2011-2017 zajmował się współpracą z kluczowymi klientami.
Łukasz Wacławiak, Indirect Sales Manager komentując zmianę uważa, że pomoże ona rozwijać działy handlowe partnerów, co przełoży się na integrację całego portfolio produktów Sharp w ich ofertach.
Podobne aktualności
APN Promise wszedł do Rumunii
Ekspansja na rynki zagraniczne to ważny element rozwoju biznesowego grupy - informuje zarząd.
Rynek platform AI no-code będzie rósł o 30 proc. rocznie
Firmy będą coraz chętniej korzystać z takiej opcji, bo nie wymaga posiadania wykwalifikowanych specjalistów.
Wydatki przedsiębiorstw na Metaverse urosną dwukrotnie
Szereg zastosowań biznesowych ma zwiększyć inwestycje w tę technologię do 2030 r. - według prognozy.