Magdalena Jończak objęła nowo utworzone stanowisko wiceprezes ds. strategii i transformacji w UPC. Do jej zadań należy m.in. wsparcie transformacji cyfrowej operatora.

Ostatnio, od czerwca 2018 r., jako wiceprezes krakowskiej firmy informatycznej Synerise pełniła rolę Chief Value Officer. Odpowiadała m.in. za definiowanie i wdrażanie strategii spółki.

Magdalena Jończak ma doświadczenie w dużych projektach prowadzonych dla klientów z różnych branż, krajów i regionów. Wcześniej przez 12 lat (od 2006 r.) pracowała na stonowiskach kierowniczych w Deloitte. Od 2016 r. pełniła funkcję Head of Consumer & Industrial Product Industry w regionie Europy Środkowej, była także partnerem i członkiem zarządu.

W poprzednich latach Magdalena Jończak była związana także m.in. z takimi firmami jak Andersen Business Consulting, T-Systems, PwC.

Jest absolwentką zarządzania strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, psychologii na Uniwersytecie SWPS, a także studiów podyplomowych w Harvard Business School.

„Branża telekomunikacyjna stoi przed wyzwaniem głębokiej cyfrowej zmiany” – zauważa nowa wiceprezes UPC.