Toshiba: dodatkowa „Gwarancja Zero Problemu”
Producent objął „Gwarancją Zero Problemu” telewizory zakupione od 1 do 31 stycznia 2013 r. Zakres promocji poszerzono w związku ze styczniową awarią.
Toshiba wyjaśnia, że w dniach 7 – 9 stycznia 2013 r. nastąpiła awaria strony Toshiba.pl. W jej wyniku na jednej z podstron pojawiły się zdjęcie i ikona telewizora. Mogły one zostać mylnie odebrane jako powtórne objęcie telewizorów Toshiby „Gwarancją Zero Problemu” (dla tych urządzeń promocja zakończyła się 30 września 2012 r.).
W związku z tym producent postanowił objąć promocją „Gwarancja Zero Problemu” telewizory marki Toshiba kupione przez konsumentów na terenie Polski w okresie od 1 do 31 stycznia 2013 r.
Klienci, którzy nabyli urządzenie w tym czasie, mogą zarejestrować telewizor pod adresem www.noproblemguarantee.com i uzyskać gwarancję, jeśli spełniają warunki promocji (są przedstawione na stronie). Termin rejestracji telewizorów Toshiby, zakupionych w styczniu br., upływa 30 czerwca 2013 r.
W razie pytań związanych z poszerzeniem promocji zainteresowani proszeni są o kontakt pod numerem telefonu (22) 470 20 04.
Podobne aktualności
Oferta zakupu Toshiby za ok. 14 mld dol. gotowa
„Toshiba po 8 latach wychodzi z tunelu” - komentuje lider firmy.
Oferta zakupu Toshiby za 15 mld dol.
Jeśli dojdzie do skutku, koncern może sprzedać część swoich biznesów.