Zysk netto Symantec’a w II kw. br. (dla spółki był to I kw. finansowy 2015) wyniósł 236 mln dol. przy przychodach wielkości 1,74 mld dol. (+1,5 proc. r/r). W obu przypadkach firma przekroczyła oczekiwania analityków. Marża operacyjna zwiększyła się z 13,1 do 18,6 proc.

Według szefa Symantec’a, Michaela Browna efekty przynosi strategia spółki, do której zalicza on optymalizację z nastawieniem na marże i inwestycje w segmencie klientów biznesowych, gdzie Symantec koncentruje się na takich obszarach jak backup, mobilność, zaawansowana ochrona przed zagrożeniami, usługi zarządzania bezpieczeństwem i ochrona przed utratą danych. Dobry wynik jest efektem zarówno pozyskania nowych klientów, jak odnawiania kontraktów. Według szefa firmy gwałtowny wzrost sprzedaży odnotowano w przypadku produktów do backupu, ochrony przed utratą danych i usług. Michael Brown poinformował, że firma w ostatnich dwóch kwartałach wypuściła na rynek ponad 20 nowych produktów, podobnej ilości można spodziewać się do końca roku finansowego (I kw. 2015 r.).

Poprawa nastąpiła po okresie restrukturyzacji w spółce, wymianie dwóch szefów w ciągu dwóch lat i zwolnieniach przeprowadzonych w ub.r. W III kw. amerykański producent spodziewa się przychodów rzędu 1,6 – 1,65 mld dol., a za cały rok finansowy 2015 – od 6,63 do 6,77 mld dol.