Sieci handlowe będą inwestować w Polsce
Polska jest drugim najbardziej atrakcyjnym rynkiem w Europie dla sieci handlowych - wynika z badania CB Richard Ellis. Jedna trzecia detalistów zamierza otwierać nowe sklepy w naszym kraju w 2011 r.
Dla sieci Polska jest interesującym rynkiem ze względu na wzrost gospodarczy i potencjał rozwoju powierzchni handlowych wysokiej jakości. Jednak zdaniem Magdy Frątczak, dyrektora w CB Richard Ellis, plany niekoniecznie uda się zrealizować: 'Podaż powierzchni handlowych w Polsce będzie spadać, dlatego niektóre sieci mogą zrewidować plany ekspansji’.
Najwięcej sieci detalicznych z regionu EMEA zamierza w 2011 r. zwiększyć swoją obecność w Niemczech (41 proc.). Atrakcyjnym rynkiem dla handlowców jest także Francja (33 proc.), Hiszpania (30 proc.) i Wielka Brytania (29 proc.).
Podobne aktualności
Manta ujawnia plany rozwoju
Polska firma uruchomiła swoją chmurę. Będzie oferować sprzęt AGD, zwiększy produkcję telewizorów, powoła zagraniczne spółki. W 2013 r. przekroczymy 100 mln zł obrotów – poinformował prezes.
Prezydent Tech Data Europe w Polsce
Prezydent Tech Data Europe, Nestor Cano, spotkał się z nowym zespołem zarządzającym polskim oddziałem firmy. Określono kierunki rozwoju na 2013 rok.
Media Expert: plany do końca roku
Wałbrzych, Kostrzyn i Nowe Miasto Lubawskie – to miasta, w których ostatnio powstały markety sieci Media Expert. Jeszcze w tym roku planowane są kolejne otwarcia.