Sharp: zmiany w polskim oddziale
W połowie września w polskim oddziale Sharpa nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów marketingu i sprzedaży.

Wyodrębniono dział marketingu ze struktury działu handlowego Sharpa. Zmiany oznaczają awanse dla szeregu menedżerów z polskiego oddziału. Dotyczą także współpracy z partnerami firmy.
„Niezmiernie ważne jest, by podział obowiązków i zadań w naszej organizacji był równomierny i by umożliwiał nam wszystkim rozwój oraz transformację naszej firmy w profesjonalnego dostawcę usług i produktów we wszystkich 19 krajach, za które odpowiadamy” – komentuje swoją decyzję o wydzieleniu działu marketingu Jacek Klekowski, dyrektor zarządzający Sharp CEE.
Jacek Klekowski, dyrektor zarządzający Sharp CEE.
Podobne aktualności
Sharp ma 110 lat. Wskazuje cele transformacji w Europie
Z okazji jubileuszu Sharp Europe zapowiada dalszą transformację. Wskazuje obszary rozwoju.
Dwie marki łączą siły w Sharp NEC Display Solutions
Cały asortyment produktów do wyświetlania marek Sharp i NEC jest teraz oferowany pod jednym dachem.