Samsung będzie miał więcej tabletów
W 2013 r. Samsung planuje wypuszczenie na rynek tabletów w trzech rozmiarach oraz serii ultrabooków – poinformował Digitimes.
Nowe tablety to modele z ekranami o przekątnej 7, 8 i 10,1 cala. Urządzenia 7 i 10-calowe pojawią się na rynku w I poł. br., uprzedzając nowości Apple’a. Tablet 8-calowy ma być konkurentem iPada mini, wyposażonego w wyświetlacz w rozmiarze 7,9 cala.
Przewidywane ceny: tablet 7-calowy: 149-199 dol., tablet 10,1-calowy: 249-299 dol.
Podobne aktualności
Samsung 10-krotnie zwiększył zysk
Poprawa koniunktury na rynku DRAM i NAND podbiła zyski koncernu.
Minął trudny rok na rynku tabletów
"Znaczny wzrost liczby promocji i ofert pakietowych nie wystarczył, aby odwrócić losy rynku” - komentuje analityk.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.