Philips: wiosenne nowości
Kilka nowych produktów Philipsa trafi na wiosnę na polski rynek. Są to: monitory
Kilka nowych produktów Philipsa trafi na wiosnę na polski rynek. Są to: monitory, dwustronne nagrywarki DVD, głośniki i aparaty cyfrowe.
Monitor LCD Brilliance 230W5 ma matrycę o przekątnej 23 cale, wyświetla obraz w rozdzielczości 1920×1200 pikseli. Kontrast wyświetlanego obrazu wynosi 500:1, wysoką jasność – 250 cd/m2, a czas reakcji matrycy – 16 ms. Obraz jest widoczny pod kątem 176 st. Monitor ma wejście D-Sub i DVI-I, wbudowany czytnik kart pamięci 6-w-1, hub USB 2.0. Monitor kosztuje ok. 10 000 zł brutto.
Monitor LCD Brilliance 190P5 ma matrycę o przekątnej 19 cali, wyświetla obraz w rozdzielczości 1280×1024 piksele, o jasności 300 cd/m2, kontraście 700:1. Ma złącze D-Sub i DVI-D, głośniki. Kosztuje ok. 4000 zł.
Zestaw głośników MMS460 Surround ma moc 160 W i dynamiczne podbicie basów DBB. Składa się z pięciu głośników satelitarnych oraz subwoofera w drewnianej obudowie.
DVDRW885K to dwuwarstwowa nagrywarka DVD, nagrywa dwuwarstwowe płyty DVD+R z prędkością 8x. Sprzedawana jest z zestawie z programem Nero 6. Sugerowana cena detaliczna wynosi ok. 170 euro. Z kolei nagrywarka DVDR1640K nagrywa te same płyty z prędkością 16x, pojawi się w sprzedaży w lipcu w cenie ok. 200 euro.
Nowe aparaty cyfrowe to DSC2000 PocketCam, DMVC1300 ThumbCam oraz DMVC300 FunCam. PocketCam ma rozmiar karty kredytowej, zapisuje zdjęcia na kartach SD, ma 16 MB pamięci, matrycę o rozdzielczości 2 megapiksele, lampę błyskową, dwukrotny zoom optyczny i złącze USB. ThumbCam ma matrycę o rozdzielczości 1,3 megapiksela, wbudowany mikrofon, ma wielkość odtwarzacza plików MP3, pojemność 128 MB, złącze USB. FunCam ma pojemność 8 MB, może być używany jako kamera internetowa, ma mikrofon, pomarańczowe gumowe wykończenie. Ceny aparatów nie są jeszcze znane.
Autoryzowanymi dystrybutorami monitorów Philipsa są: AB, ABC Data, Action, Incom i Tech Data.
Podobne aktualności
Polscy menedżerowie coraz mniej patrzą na koszty wdrożeń IT
Już 61 proc. uważa, że przy wyborze rozwiązania IT równie istotny co wydatek na implementację jest długoterminowy zwrot z inwestycji.
CEO Cisco: „zmieniliśmy nasz model biznesowy”
Sprzedaż spadła w III kw., jednak już ponad połowa przychodów sieciowego giganta to subskrypcje.
„Konwergencja AI i chmury stanowi przełomowy moment”
W I kw. br. rynek infrastruktury chmurowej urósł o 21 proc. AI napędza wzrost, jednak związane z nią przejście do chmury może być skomplikowane i kosztowne.