Według Okazje.info w 2012 r. jedną trzecią spośród 100 najpopularniejszych produktów w porównywarce stanowiły telewizory. Zainteresowanie tą kategorią sprzętu zwiększyło się o 21 proc. W przypadku urządzeń 3D wzrost był 68-procentowy, czyli dużo wyższy niż dla modeli LCD (22 proc.) i LED (17 proc.). Plazmy wybierano rzadziej (-12 proc.). Nadal najpopularniejszymi kategoriami telewizorów są jednak LCD (53 proc.) i LED (29 proc.). Internauci na Okazje.info wybierali głównie odbiorniki LCD o przekątnej do 49 cali, w cenie do 3 tys. zł (najczęściej wymieniany przez badanych przedział cenowy to 1 – 3 tys. zł). Systematycznie powiększało się jednak grono osób, rozważających zakup droższych modeli, powyżej 50 cali.

Co ciekawe, internauci zapytani o to, czym kierują się kupując nowy telewizor, wskazali przede wszystkim na markę (44,5 proc.). Cena według deklaracji respondentów jest mniej istotna (32 proc.). Jeszcze rzadziej klienci zwracają uwagę na parametry. Wśród nich liczy się najbardziej przekątna ekranu (10 proc.). W 2012 r. liderem w rankingu producentów był Samsung, którego wybrało ponad 34 proc. użytkowników porównywarki.