Przychody NTT System w okresie styczeń – marzec 2014 r. wyniosły 170,14 mln zł, z tego w Polsce firma wypracowała 142 mln zł (rok wcześniej – 101,1 mln zł).

Największy udział w obrotach w minionym kwartale miała dystrybucja komputerów i tabletów (innych marek niż NTT), która wzrosła o 114 proc. w odniesieniu do I kw. 2013 r., do 91,9 mln zł. Znacznie zwiększyła się również – o ponad 50 proc., do blisko 25 mln zł – sprzedaż produktów własnych NTT i brandowanych. Wyraźnie mniejsze przychody niż przed rokiem (o 37,5 proc.) spółka osiąga natomiast z dystrybucji komponentów, akcesoriów i peryferiów – 49,4 mln zł.

W najbliższych okresach NTT planuje rozwój oferty All-in-One, a także komputerów dla firm i serwerów. Aktualizuje specjalistyczny asortyment dla sektora medycznego, resortów siłowych, administracji. Spółka przewiduje ponadto rosnące zainteresowanie sprzętem mobilnym.