W okresie styczeń – czerwiec 2012 r. NTT System miał 275,4 mln zł przychodów ze sprzedaży wobec 240,5 mln zł rok wcześniej (wzrost o ok. 15 proc.). Zysk netto wyniósł 482 tys. zł, tj. prawie 100 tys. zł więcej niż w I poł. 2011 r. (26 proc. na plusie). Poprawił się także wynik operacyjny producenta – zysk w I poł. 2012 r. wyniósł 824 tys. zł, a rok wcześniej było to 759 tys. zł. Ze sprzedaży w Polsce NTT osiągnął 174 mln zł wpływów w I poł. 2012 r.

Firma zwiększyła przychody o ponad 36 mln zł (rok do roku) z dystrybucji podzespołów, akcesoriów i peryferiów, która jest najbardziej dochodową pozycją w budżecie spółki (185,9 mln zł wpływów w I poł. 2012 r.). O 74 proc. wzrosła sprzedaż własnych (i przetworzonych) produktów NTT – do 27,7 mln zł. Klienci firmy kupowali także dużo więcej oprogramowania (wzrost o 175 proc., aczkolwiek trzycyfrowy wynik jest po części efektem niskiej bazy). O jedną trzecią skurczyły się jednak wpływy NTT z dystrybucji komputerów innych marek, czyli w jednym z głównych segmentów dla spółki (47,5 mln zł przychodów w I poł. 2012 r.).

Według zarządu NTT wynik poprawił się m.in. dlatego, że trend spadkowy popytu na polskim rynku został zahamowany, a później uległ odwróceniu. I półrocze 2012 r. potwierdziło tę tendencję. Pozytywne efekty przyniosła także optymalizacja kosztów, poprawa rentowności sprzedaży i jakości obsługi klientów. Firma skoncentrowała się na segmentach wysokomarżowych. Poszerzane jest portfolio własnych produktów (pojawiły się m.in. tablety NTT, nowe komputery All-In-One). Według zarządu zwiększył się popyt na desktopy NTT zarówno w firmach, jak i w segmencie konsumenckim.
 
Jeśli chodzi o generalną strategię, zarząd NTT poinformował, że podobnie jak w zeszłym roku skupia się na wzroście przychodów ze sprzedaży i udziału w rynku, dbając jednocześnie o zwiększenie rentowności.