Nokaut więcej zarobił na e-sklepach
W 2011 r. Grupa Nokaut wypracowała 7,7 mln zł przychodów, o 2,6 mln zł więcej niż rok wcześniej. Większość pieniędzy uzyskano z tzw. przeklików do sklepów internetowych.
Przychody Nokautu ze sprzedaży dostępu do serwisu (przeklików do e-sklepów) wyniosły ponad 6,5 mln zł (w 2010 r. – 5,1 mln zł). Reszta pochodzi m.in. z reklam. Zysk netto grupy w 2011 r. to 2 mln zł wobec 1,5 mln zł w 2010 r.
Według Nokautu będzie rosła wartość zakupów dokonywanych w e-sklepach, m.in. ze względu na niższe ceny, dostępność produktów, oszczędność czasu, większą dostępność Internetu. Spółka zamierza poprawić pozycję na rynku porównywarek i rozwijać serwisy e-commerce. Jej zdaniem rynkowym trendem jest dostosowywanie porównywarek do aplikacji mobilnych.
Podobne aktualności
Modecom: koszty ekspansji zmniejszyły zysk
W II kw. br. zysk Modecomu był niższy o 12 proc. niż rok wcześniej, co spółka wyjaśnia większymi kosztami związanymi ze wzrostem zatrudnienia. Informuje o ekspansji w Europie i na świecie.
Rekordowy zysk Amazona
W II kw. br. zysk Amazona wzrósł ponad 9-krotnie, głównie dzięki biznesowi chmurowemu.