W minionym kwartale przychody ze sprzedaży Nokautu wyniosły 2,67 mln zł wobec 2,83 mln zł rok wcześniej. W ciągu 9 miesięcy br. grupa odnotowała obroty w wysokości 8,55 mln zł, tj. o 18 proc. więcej rok do roku, a strata netto wyniosła 64 tys. zł.

Spółka wyjaśnia bilans wzrostem kosztów, związanych ze zmianą w algorytmach Google’a, co wpływa na zmniejszenie ruchu z SEO (linki do Nokautu spadły na dalsze pozycje w wyszukiwarce). – Zarząd rozważa inwestycje w obszary nie narażone na ryzyko, które wystąpiło przy porównywarce cen – zapowiedział Sławomir Topczewski, p.o. prezesa Nokautu.

Nokaut kontynuuje restrukturyzację firmy. Zatrudnienie zmniejszono do 33 osób. Od początku roku z załogi ubyło ok. 30 pracowników. Jak informuje spółka, trwają prace nad optymalizacją serwisu w celu zwiększenia rentowności.