Według informacji Skąpca do sprzedaży nie doszło, ponieważ Nokaut pozyskał za mało pieniędzy z publicznej oferty akcji (szykuje się do wejścia na giełdę) – ok. 20 mln zł (za papiery nowej emisji), podczas gdy jednym z warunków fuzji było osiągnięcie wpływów w wysokości co najmniej 25 mln zł. Z podobnego powodu nie dojdzie do przejęcia Opineo. Obie firmy nie wykluczyły jednak wznowienia rozmów w sprawie wejścia serwisów w skład grupy Nokaut. Zgodnie z umowami zawartymi w październiku 2011 r., Nokaut miał kupić 100 proc. udziałów w Skąpcu i Opineo.
Biorąc pod uwagę wyniki finansowe, Skąpiec.pl jest drugą w Polsce porównywarką cen w e-sklepach. Przychody spółki za 2011 rok przekroczyły 8,5 mln zł, a zysk netto 2,28 mln zł.

W ubiegłym miesiącu Nokaut miał problem z Google’em – filtr nałożony przez firmę zepchnął porównywarkę (a także jej konkurentów) na dalsze miejsca w wynikach wyszukiwania, co mogło zniechęcić część inwestorów do zakupu akcji (zapisy zakończyły się 27 lutego). W rezultacie wpływy były mniejsze niż planowano. Prezes Nokautu Wojciech Czernecki jest jednak zdania, że fuzja ma szansę na realizację.
„Cieszy nas deklaracja ze strony serwisów co do woli kontynuowania rozmów. Odbieramy to jako szansę finalizacji transakcji na warunkach korzystnych dla wszystkich akcjonariuszy Grupy Nokaut.’ – poinformował szef grupy.

Nokaut ma poinformować o ewentualnym powrocie do rozmów i ich przebiegu.