Monika Kania objęła stanowisko Chief Revenue Officer w polskim oddziale GFT. Jednym z jej głównych celów będzie wzmocnienie pozycji rynkowej GFT i dotarcie do nowych klientów.

„Moim celem jest nie tylko zwiększenie widoczności GFT na rynku polskim i w regionie, ale również rozwijanie silnych, długotrwałych relacji z klientami i partnerami” – mówi Monika Kania.

GFT dostarcza rozwiązania software’owe, koncentrując się na sektorze finansowym i przemyśle. Firma z centralą w Niemczech działa od 1987 r. Jest obecna na kilkunastu rynkach i zatrudnia ponad 10 tys. specjalistów. W 2022 r. osiągnęła 730 mln euro przychodów.

Monika Kania przeszła do GFT z Aion Bank & Vodeno, w których była odpowiedzialna za zarządzanie sprzedażą B2B i rozwojem biznesu. Była również szefową ds. rozwoju biznesu i partnerstw w Revolut w Polsce (2019 – 2020) i CEO Xchanger (2013 – 2019).