Monika Kania nową Chief Revenue Officer w GFT
Wcześniej odpowiadała m.in. za rozwój Revoluta i Vodeno.
Celem nowej CRO jest m.in. budowa długotrwałych relacji z klientami i partnerami.
Monika Kania objęła stanowisko Chief Revenue Officer w polskim oddziale GFT. Jednym z jej głównych celów będzie wzmocnienie pozycji rynkowej GFT i dotarcie do nowych klientów.
„Moim celem jest nie tylko zwiększenie widoczności GFT na rynku polskim i w regionie, ale również rozwijanie silnych, długotrwałych relacji z klientami i partnerami” – mówi Monika Kania.
GFT dostarcza rozwiązania software’owe, koncentrując się na sektorze finansowym i przemyśle. Firma z centralą w Niemczech działa od 1987 r. Jest obecna na kilkunastu rynkach i zatrudnia ponad 10 tys. specjalistów. W 2022 r. osiągnęła 730 mln euro przychodów.
Monika Kania przeszła do GFT z Aion Bank & Vodeno, w których była odpowiedzialna za zarządzanie sprzedażą B2B i rozwojem biznesu. Była również szefową ds. rozwoju biznesu i partnerstw w Revolut w Polsce (2019 – 2020) i CEO Xchanger (2013 – 2019).
Podobne aktualności
Poznajcie laureatów SoDA Awards 2021
Podczas niedawnej SoDA Conference 2021 w Łodzi, która zgromadziła blisko 300 przedstawicieli firm IT, po raz pierwszy wręczono nagrody branżowe SoDA Awards. Przedstawiamy laureatów.