Stratę odnotowano mimo większych przychodów – w II kw. b.r. wyniosły 4,5 mld euro, czyli o 4,5 proc. więcej niż rok wcześniej. W I kw. 2012 r. Media Saturn także był na minusie, ale mniejszym (20 mln euro straty operacyjnej). Wśród przyczyn słabszego bilansu są obniżki cen i koszty sprzedaży wielokanałowej. Poprawił się natomiast wynik w Internecie. Wpływy z tego tytułu wyniosły 156 mln euro. Coraz lepiej radzą sobie e-sklepy Media Marktu i Saturna – w II kw. b.r. miały 69 mln euro przychodów, tj. o 13 mln więcej niż w I kw. Gorszy bilans odnotował natomiast Redcoon, przejęty przez holding w ub. roku – wartość sprzedaży wyniosła 88 mln euro wobec 109 mln euro w I kw.

W I poł. 2012 r. Media Saturn wypracował 9,5 mld euro przychodów, tj. o 2,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub. roku. Nie ujawniono wyniku w Polsce. W krajach Europy Wschodniej koncern odnotował wzrost sprzedaży o 5,7 proc., do kwoty 1,2 mld euro (o 9,5 proc. w walutach krajowych).