Według informacji Grupy Metro (do której należy Media Saturn) ponad 10-procentowa poprawa wyniku w porównaniu z I kw. 2011 r. dotyczy wartości sprzedaży wyrażonej w złotych (oficjalny bilans jest podawany w euro). Nie ujawniono dokładnych liczb. W 2011 r. sprzedaż Media Marktu i Saturna w Polsce spadła o 5,2 proc. rok do roku do 917 mln euro netto.

Dobry rezultat osiągnięty na polskim rynku w I kw. wpisuje się we wzrostowy trend odnotowany we wschodnioeuropejskich sieciach Media Marktu i Saturna. Sprzedaż w regionie zwiększyła się średnio o 8,1 proc. rok do roku, do kwoty 607 mln euro (o 12,4 proc. w walutach krajowych).

Globalny wynik holdingu nie był tak dobry – przychody wzrosły o 0,8 proc. do blisko 5 mld euro, ale odnotowano stratę operacyjną w wysokości 20 mln euro, co holding tłumaczy obniżkami cen i wydatkami na inwestycje. Po uruchomieniu e-sklepu w Niemczech wyraźnie zwiększyła się sprzedaż w Internecie – z 19 mln euro w I kw. 2011 r. do 166 mln euro w I kw. 2012 r.